רשמי: מרים פרץ מועמדת לנשיאות המדינה: "לא כך דמיינתי את ההכרזה""

אבי רבינא No Comments on רשמי: מרים פרץ מועמדת לנשיאות המדינה: "לא כך דמיינתי את ההכרזה""

אשת החינוך מרים פרץ הגשיה את מועמדותה לנשיאות המדינה והפכה לאחת המועמדים לנשיאות מול יצחק הרצוג ונוספים. פרץ כתב לאחר הכרזת המועמדות: "דווקא בעת הזו, כשהמדינה שלנו משוסעת ומפולגת, זה הזמן לאחדות"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏עכשיו זה רשמי – מרים פרץ, אשת חינוך וכלת פרס ישראל למפעל חיים, שהתפרסמה לאחר ששכלה את שני בניה ובעקבות אסונה הקשה החלה לפעול לחיזוק הרוח היהודית בכל רחבי הארץ, רצה רשמית לתקפיד נשיא מדינת ישראל.

פרץ אמרה לאחר הגשת המועמדות: "אינני פוליטיקאית. אני אשת חינוך ותיקה, אם ל-6 ילדים ששירתו את המדינה. אני אוהבת את המדינה ושילמתי מחיר כבד מנשוא כדי להבטיח את שלומה ושלמותה. והיום אני מציבה את עצמי לבחירה, לייצג את כולכם".

מרים פרץ אספה חתימות לצורך הגשת המועמדות ממספר מפלגות: 3 מהליכוד, 1 מכחול לבן, 2 מש"ס, 2 מימינה ו-3 מהציונות הדתית.

מרים פרץ כתבה לאחר הגשת המועמדות לכל עם ישראל: "לא כך דמיינתי את הכרזת התמודדותי, לא בעת הזו כשהמראות של הפצועים וההרוגים ניבטים מכל עבר. רצה הגורל, וסד הזמנים שהוכתב בכנסת מחייב אותי להגיש את מועמדותי היום, כשברקע קולות הטילים.

אבל דווקא בעת הזו, כשהמדינה שלנו משוסעת ומפולגת, זה הזמן לאחדות. בשנים האחרונות אני מסתובבת ברחבי הארץ, וזכיתי להפגש עם החברה הישראלית על גווניה. במפגשים האלו שמעתי את קולכם הקורא לי להתמודד, על תפקיד שמעולם לא ייחלתי לעצמי.

כל חיי הקדשתי לאיחוד לבבות וקרבה, וכך ייראה בית הנשיאה בראשותי – בית של שלום ואיחוד, בית של קירוב לבבות ואחדות בעם".



0 תגובות